Mielec: Będą pomagać w rozliczeniach

Data publikacji: Kategoria: , Zamieścił: Dominik Siatrak

Aby złożyć zeznanie podatkowego drogą elektroniczną należy zabrać ze sobą: rozliczenia jakie otrzymaliśmy od pracodawców (np. PIT-11, PIT-8C, PIT-40, PIT-11A/40A) oraz ewentualnie inne dokumenty świadczące o uzyskanych przez nas dochodach w 2013r.
Jeśli chcemy skorzystać z ulg, warto zabrać także potwierdzenia dokonanych wydatków, które chcemy odliczyć i dowód tożsamości.
(Tomasz Łępa)
Na ten czas zostaną zorganizowane i uruchomione 2 stanowiska pracy umożliwiające wysłanie rocznego PIT-a przez Internet. Na stanowiskach od godziny 9 do 21 dyżurować będą eksperci z Urzędu Skarbowego, którzy udzielą informacji z jakich ulg i odliczeń można skorzystać, pomogą wypełnić zeznanie podatkowe oraz wysłać je przez Internet.

Urząd Skarbowy w Mielcu zaprasza mieszkańców powiatu mieleckiego do skorzystania z pomocy pracowników Urzędu w zakresie rozliczenia podatkowego.
Od najbliższego piątku do niedzieli w centrum handlowym – Galeria AURA pracownicy Urzędu Skarbowego w Mielcu będą pomagać w wypełnianiu i wysyłaniu zeznań rocznych za 2013 r. przez Internet – mówi z-ca Naczelnika Urzędu Lucyna Kosiba