Audycje prowadzi:
leliwa
antena@leliwa.pl
leliwa

Archiwum giełda pracy

praca w restauracji w Niemczech

Restauracja w Niemczech przyjmie do pracy osoby ze znajomością języka niemieckiego.

Umowa na stałe i dobre zarobki.

Zainteresowane osoby proszę o zgłaszanie się pod nr telefonu 507 959 991.

kierowca kat C+E / transport krajowy

Zatrudnię kierowców kat. C+E w transporcie krajowym.  Wymagana karta kierowcy.

Tel. 512 212 430

doradca klienta/ Stalowa Wola

Nest Bank placówka partnerska w Stalowej Woli przy ul. Okulickiego 98
zatrudni doradcę klienta.
Wymagane: wykształcenie wyższe, doświadczenie, dyspozycyjność, motywacja do pracy.
CV należy wysyłać do dnia 15 stycznia na adres: stalowa_wola.pp1@partner.nestbank.pl

Prosimy o dodanie do ogłoszenia klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Partnera Nest Bank – firmę 3U moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Jestem świadoma/-y, że zgoda ta może być przez mnie odwołana w dowolnym momencie bez podania przyczyny, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem.

pobierz plik z ofertą
spedytor logistyk / Baranów Sandomierski

Firma z Baranowa Sandomierskiego zatrudni spedytora logistyka. Telefon 503 587 612

Kierowca kat.C/ Rumunia

Firma transportowa poszukuje kierowcy z prawem jazdy kat.C.  Praca na trasie Polska-Rumunia. Mile widziane doświadczenie. Tel. 665 049 640 .

operator koparki

Firma poszukuje operatorów koparek. Tel. 600 27 10 44.

kierowca kat. C+E na wywrotkę / praca na terenie kraju

Firma transportowa zatrudni kierowcę do pracy na wywrotkę po kraju. Wymagane prawo jazdy kat. C+E  i doświadczenie w zawodzie.

Informacje: Sandomierz tel. 505 093 440.

Pracownik w pizzerii / Baranów Sandomierski

Pizzeria „Pod zamkiem” w Baranowie Sandomierskim zatrudni pracownika.
Wiadomość pod nr tel. 726 403 011.

Asystentka księgowej
Asystentka księgowej poszukuje pracy na terenie Mielca, Tarnobrzega i okolic.
Kontakt pod numerem 504- 464 -401
Konserwator-Elektryk / Sandomierz

Obecnie do Pilkington Polska Sp. z o.o. w Sandomierzu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konserwator- Elektryk

 

Zatrudniona osoba będzie odpowiadać za:

  • wykonywanie napraw oraz konserwacji maszyn i urządzeń zgodnie z wymogami techniczno-organizacyjnymi
  • prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
  • podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • jakość wykonywanych prac konserwacyjnych i naprawczych

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnianie w oparciu o umowę o pracę
  • szeroki wachlarz świadczeń dodatkowych
  • możliwość przystąpienia do pracowniczego programu inwestycyjnego
  • pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
  • niezbędne narzędzia pracy dopasowane do specyfiki i potrzeb stanowiska
  • dofinansowanie do wakacji
  • możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe
  • praktyczna umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
  • skuteczność oraz systematyczność w działaniu

 

Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji poprzez www.pilkington.pl/kariera

 

kierowca kat. C+E / transport krajowy

Zatrudnię kierowcę z prawem jazdy kat. C+E . Praca na terenie kraju. Mile widziana praktyka.

Informacja pod nr tel. 608 621 826.

specjalista w Zespole Pozyskiwania i Obsługi Inwestorów/ Tarnobrzeg

Oddział Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Tarnobrzegu Zarządzający Tarnobrzeską Specjalną Strefą Ekonomiczną

poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista w Zespole Pozyskiwania i Obsługi Inwestora

Miejsce Pracy: Tarnobrzeg

Nr ref.: OTR/16/2018

OPIS STANOWISKA:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za:

  • prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych w celu pozyskania inwestorów do strefy oraz najemców i dzierżawców dla nieruchomości będących własnością ARP S.A.
  • przygotowywanie materiałów promocyjno-reklamowych, wydawnictw informacyjnych, promocji
    audio-wizualnej oraz e-marketingowej w zakresie promocji Strefy
  • udział w przygotowywaniu i rozliczaniu planu i budżetu marketingowego Oddziału
  • współpracę z inwestorami, firmami, instytucjami krajowymi i zagranicznymi, organami administracyjnymi poprzez analizę rynków krajowych i zagranicznych oraz przygotowywanie i aktualizację strefowej oferty inwestycyjnej
  • udział w zewnętrznych imprezach biznesowych, promocyjnych lub wystawienniczo-targowych w ramach procesu pozyskiwania inwestorów
  • sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanego zakresu zadań
  • udział w pracach Zespołów i Komisjach Zadaniowych powołanych przez Dyrektora Oddziału
  • inne zadania zlecone przez Koordynatora i Dyrektora Zespołu

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe o kierunku: marketing, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, zarządzanie administracja
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze inwestorów
  • umiejętność sporządzania ofert
  • znajomość j. angielskiego min na poziomie B2 (warunek konieczny)
  • bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE, MS OUTLOOK
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętności planowania, organizacji oraz analitycznego myślenia

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie marketingowe, dziennikarskie
  • umiejętność projektowania procesów biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych
  • wiedza dot. zasad funkcjonowania SSE

WYBRANEMU KANDYDATOWI OFERUJEMY

  • umowę o prace
  • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport,
    dodatkowe ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
  • szkolenia, lekcje języków obcych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@arp.pl podając w temacie numer referencyjny OTR/16/2018

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Niniejszym, mając na uwadze przepisy Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

specjalista w Zespole Obsługi Prawnej/ Tarnobrzeg

Oddział Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Tarnobrzegu Zarządzający Tarnobrzeską Specjalną Strefą Ekonomiczną

poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista w Zespole Obsługi Prawnej

Miejsce Pracy: Tarnobrzeg

Nr ref.: OTR/15/2018

 OPIS STANOWISKA – Główne Zadania:

  • przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowań wszczętych na wniosek o udzielnie Decyzji o wsparciu oraz udział w komisjach realizujących te postępowania
  • przygotowywanie projektów dokumentów takich jak umowy, aneksy, zarządzenia, decyzje, pełnomocnictwa, protokoły, opinie
  • współpraca z inwestorami strefowymi w zakresie realizacji Zezwoleń / Decyzji
  • sporządzanie projektów wewnętrznych regulacji tj.: procedur, regulaminów, instrukcji
  • monitorowanie udzielonych inwestorom Zezwoleń / Decyzji
  • organizacja i udział w kontrolach przedsiębiorców strefowych
  • monitorowanie regulacji prawnych dot. Pomocy Publicznej
  • sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanego zakresu zadań
  • udział w pracach Zespołów i Komisjach Zadaniowych powołanych przez Dyrektora Oddziału
  • inne zadania zlecone przez Koordynatora Zespołu i Dyrektora

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe administracja lub prawo
  • co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość prawa administracyjnego
  • umiejętność sporządzania projektów: umów, aneksów, protokołów, decyzji, zarządzeń
  • umiejętność planowania i dobrej organizacji zadań
  • wysokie umiejętności analityczne
  • inicjatywa i systematyczność
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B

 

MILE WIDZIANE:

  • znajomość prawa w zakresie Pomocy Publicznej
  • wiedza dot. zasad funkcjonowania SSE oraz wsparcia nowych inwestycji
  • znajomość języka angielskiego
  • proaktywność

OFERUJEMY:

  • umowę o prace
  • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport,
    dodatkowe ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
  • szkolenia
  • lekcje języków obcych

Dodatkowe informacje:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@arp.pl podając w temacie numer referencyjny OTR/15/2018

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Niniejszym, mając na uwadze przepisy Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

 

 

sprzedawca / sklep motoryzacyjny

Poszukuję wspólnika lub sprzedawcę z doświadczeniem do otwarcia sklepu motoryzacyjnego. Posiadam własny lokal .

Tel: 603-550-186

kierowca kat. C+E / transport do Włoch

Firma transportowa Marek Furman z Sandomierza zatrudni kierowcę z prawem jazdy kat.C+E z doświadczeniem w transporcie chłodniczym – kierunek Włochy. Wyjazdy tygodniowe.

Tel. 502 560 361

operator rębaka/ Mielec

Kronospan to wiodący producent paneli i płyt drewnopochodnych dla budownictwa i meblarstwa, a także komponentów do ich produkcji. Jesteśmy obecni w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie. Poszukujemy osób, które mają ambicje pracować dla tak dużej i prężnie rozwijającej się organizacji. Stwarzamy możliwości pracy w wielu krajach, w międzynarodowym środowisku. Do naszego zakładu w Mielcu poszukujemy poszukujemy  pracownika na stanowisko operatora rębaka.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  • Obsługa rębaka;
  • Ostrzenie noży;
  • Udział przy pracach remontowych i konserwacyjnych rębaków;
  • Dbałość o stan techniczny obiektu rębaków.Oferujemy:
    • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę od pierwszego dnia);
    • Comiesięczny dodatek;
    • Szkolenia wewnętrzne i wsparcie merytoryczne w okresie wdrożenia oraz przez cały okres zatrudnienia;
    • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego zgodnie z osobistymi predyspozycjami.

    Oczekujemy:
    • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
    • Gotowości do pracy w systemie trzyzmianowym (ruch ciągły);
    • Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe lub SEP do 1 kV.

 

Chętnych zapraszamy do przesyłania CV pod adres: rekrutacja.mielec@kronospan.pl lub kontakt telefoniczny: 17 582 22 60.

 

mechanik samochodowy, diagnosta z uprawnieniami / Agatówka

Zatrudnię mechanika samochodowego i diagnostę z uprawnieniami do nowo otwartej Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. Praca w Agatówce koło Stalowej Woli . Tel. kontaktowy 605 551 991.

kierowca kat. C+E/ Czermin

Firma Transportowa z okolic Sandomierza zatrudni doświadczonego kierowcę C+E na trasie Polska-Rumunia w kółkach. Wolne weekendy. Tel 889 867 705.

Brygadzista/Operator linii produkcyjnej prefabrykatów/ Sandomierz

Grupa PBI poszukuje pracowników na stanowisko:

Brygadzista/Operator linii produkcyjnej prefabrykatów

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem procesu produkcyjnego
  • odpowiedzialność za prawidłową organizację pracy i bezpieczeństwo zespołu
  • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do procesu produkcji
  • obsługa maszyn linii produkcyjnej i węzła betoniarskiego
  • przeprowadzanie codziennej i okresowej konserwacji maszyn
  • stała kontrola jakości produkowanych wyrobów
  • prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, tworzenie raportów
  • udział w pracach związanych z usuwaniem awarii, przeglądach i remontach

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • wykształcenie minimum zawodowe (kierunki techniczne)
  • znajomość podstawowych zagadnień z mechaniki, elektryki, elektroniki
  • umiejętność pracy w zespole
  • punktualność, dyspozycyjność, samodzielność
  • gotowość pracy w systemie zmianowym

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwości rozwoju zawodowego

Miejsce prace Wymysłów woj. Świętokrzyskie

Oferty proszę składać na  maila   Antoni Rylski <antoni.rylski@grupapbi.eu>

Kontakt telefoniczny 15 833 17 23

pracownik ogólnobudowlany / praca na miejscu i w delegacji

Zatrudnię pracowników ogólnobudowlanych  do pracy na miejscu lub w delegacji. Tel. 601 165 199

operator maszyn i urządzeń, technik mechanik, automatyk/ Mielec

AUTOPART, czołowy producent akumulatorów do wszystkich typów pojazdów, rozwija zespół produkcyjny.

W związku ze wzrostem zamówień poszukujemy doświadczonych osób do pracy w obszarze produkcji na stanowiska takie jak:

  • Automatyk
  • Technik mechanik
  • Operator maszyn i urządzeń

Prosimy o przesłanie ofert z nazwą stanowiska w tytule w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@autopart.pl lub składanie ich w sekretariacie firmy AUTOPART przy ulicy Kwiatkowskiego 2a w godz. od poniedziałku do piątku w godz.  7.00 do 16.00.

Telefon 691 903 846.

operator maszyn i urządzeń, magazynier, elektryk/ Mielec

AUTOPART, czołowy producent akumulatorów do wszystkich typów pojazdów, rozwija zespół produkcyjny.

W związku ze wzrostem zamówień poszukujemy doświadczonych osób do pracy w obszarze produkcji na stanowiska takie jak:

 

  • Magazynier
  • Operator maszyn i urządzeń
  • Elektryk

Prosimy o przesłanie ofert z nazwą stanowiska w tytule w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@autopart.pl lub składanie ich w sekretariacie firmy AUTOPART przy ulicy Kwiatkowskiego 2a w godz. od poniedziałku do piątku w godz.  7.00 do 16.00.

Telefon 691 903 846.

doradca klienta/ Mielec

Provident Polska zatrudni Doradców Klienta. Tel. 600 400 338.