Ale na kartach płatniczych udogodnień w Starostwie Powiatowym w Nisku nie koniec, bo w Wydziale Komunikacji zamontowano również infomat, dzięki któremu petenci mogą się logować do swojego banku i dokonywać przelewu prze Internet. Dodatkowym ułatwieniem jest SMS-owe powiadamianie interesantów wydziału komunikacji o możliwości odbioru dowodu rejestracyjnego lub prawa jazdy.
(Marta Górecka)
A płatność kartami starostwo powiatowe w Nisku wprowadziło w połowie ubiegłego roku. Terminale Płatnicze znajdują się w obydwu budynkach niżańskiego starostwa, przy ulicy 3 maja i przy ulicy Kościuszki. I teraz by uiścić opłaty np. w wydziale geodezji czy komunikacji, petenci już nie muszą nosić ze sobą gotówki i stać w długich kolejkach do kasy w oddziałach bankowych, bo mogą dokonać płatności kartą.
Powiat Niżański znalazł się wśród 8 innych samorządów z całej Polski, których działania i dobre praktyki w celu usprawnienia pracy urzędu i obsługi interesantów opisano w Raporcie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Spośród ponad 300 usprawnień zastosowanych przez urzędy uczestniczące w projekcie 'Przygotowanie jednostek samorządu terytorialnego do stosowania Wspólnej Metody Oceny CAF w procesie mierzenia potencjału i dokonań poprzez szkolenia pracowników i pomoc doradczą', ministerstwo wybrało w tym projekt niżanski, mówi starosta niżański Gabriel Waliłko