Jak zamieścić ogłoszenie?
Oferty pracy emitowane są w audycji „Giełda Pracy” w dni robocze od poniedziałku do piątku o godz. 10:30 oraz 14:30 .
Na antenie radia podajemy wersję skróconą ogłoszenia ( do 200 znaków) : „ Firma … zatrudni ... telefon ... ”
Treść ogłoszenia:
- Kto: nazwa firmy, adres
- Kogo zatrudni: stanowisko pracy
- Kontakt: numer telefonu lub adres mailowy
Na naszej stronie internetowej w zakładce „Giełda Pracy” publikujemy pełną wersję ogłoszenia.
Ogłoszenie zostanie wyemitowane po wpłacie na konto :
Bank Pekao S.A. I O/Tarnobrzeg nr 10 1240 2744 1111 0000 3991 0758.
Koszt jednodniowej emisji wynosi 40,00 zł (brutto) - ogłoszenie czytane jest dwa razy: o godz. 10:30 i 14:30.
Jeśli ogłoszenie emitowane jest przez kilka dni, to koszt emisji jest wielokrotnością kwoty 40 zł.
Rabatów za emisje ogłoszeń w giełdzie nie stosujemy. Wystawiamy faktury VAT.
Treść ogłoszenia oraz dane firmy potrzebne do wystawienia faktury można przesłać e-mailem:
Cennik obowiązuje od 1 lipca 2021 r.