Od 29 kwietnia obsługa klientów w sandomierskim ZUS-ie odbywać się będzie w nowej lokalizacji przy ulicy ul. Słowackiego 37C.
Sala bezpośredniej obsługi mieszkańców powiatu sandomierskiego ma być wizytówką ZUS w
regionie. Chociaż ZUS niewątpliwie stawia na nowoczesne technologie i rozwiązania online, to
chce podnosić standardy tradycyjnego kontaktu z mieszkańcami regionu. Pomimo tego, że ZUS bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio – mówi Paweł Szkalej rzecznik prasowy kieleckiego Oddziału. Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami i ta dostępność zostanie zapewniona w nowej lokalizacji. Dostęp z poziomu „zero”, nie tylko ułatwi wejście osobom mającym problemy z poruszaniem się, ale przygotowane dla takiej osoby dodatkowe stanowisko komputerowe, ułatwi samodzielne
wysłanie wniosków on-line- wystarczy podjechać wózkiem, wysokość blatu zostanie dostosowana
dla klienta.
Mówi Paweł Szkalej:
Nowa, oddana sala jest jasna przestronna i przyjazna dla odwiedzających tę instytucję.
Udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym powierzchnia to ponad 100 m². Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 5 stanowiskach.
Warunki poprawią się nie tylko dla klientów ale również dla pracowników.