Aplikacja przypominająca o wizytach dla pacjentów przychodni przyszpitalnych jak i system informowania o kolejności ich przyjęcia przez lekarza planuje wdrożyć w życie, dyrekcja szpitala specjalistycznego w Mielcu.
Pierwszy z nich system powiadomień, to rozwiązanie podnoszące komfort realizowanych usług zarówno dla lekarza jak i pacjentów, którzy mimo iż są umówieni w danym dniu na wizytę to ostatecznie na nią się nie zgłaszają. Teraz taki pacjent otrzymawszy informację o terminie umówionej wizyty będzie mógł ją potwierdzić lub odwołać.
Z kolei planowany system kolejkowy pozwoli oszczędzić czas na oczekiwanie na konsultacje z lekarzem, zaznacza dyrektor szpitala w Mielcu, Paweł Pazdan.
Wszystkie te rozwiązania mają być z korzyścią zarówno dla lekarzy jak i samych pacjentów.
Organizacja pracy placówki medycznej dzięki takim funkcjom może być sprawniejsza i mniej angażująca personal w tematy administracyjne, zaznacza dyrekcja szpitala specjalistycznego w Mielcu. W myśl nowych przepisów RODO zabronione jest wyczytywanie pacjentów z imienia i nazwiska. Pacjent w poczekalni ma prawo pozostać anonimowym.
Tomasz Łępa