Rewitalizacja linii kolejowej z Mielca do Padwi Narodowej, która rozpocznie się w marcu przyszłego roku i zakończy po dwunastu miesiącach będzie szansą aby ponownie powróciły na tory pociągi dalekobieżne. Wraz z modernizacją tego odcinka na terenie miasta Mielca pojawią się również dodatkowe inwestycje, które poprawią bezpieczeństwo a zarazem wpisują się w całokształt prac modernizacyjnych linii L25. Mówi Marszałek podkarpacki Władysław Ortyl.
Jak tłumaczy wiceminister Rafał Weber, w roku 2019 z przejazdów regionalnych i ogólnopolskich skorzystało ponad 336 milionów pasażerów, co stanowi swoisty rekord.
Inwestycje prowadzone przez PLK na trasie Mielec – Dębica, zapewniły we wrześniu br., po dwunastoletniej przerwie przywrócenie pasażerskich połączeń kolejowych z Mielca do Dębicy.
Tomasz Łępa