Od niedzieli między Stalową Wolą a Lublinem kursują pociągi elektryczne. Stało się to możliwe dzięki elektryfikacji linii Lublin – Stalowa Wola Rozwadów. Elektryfikacja 95-kilometrowego odcinka była ostatnim etapem modernizacji linii kolejowych 68 i 565. Zmodernizowano podstację trakcyjną w Stalowej Woli-Rozwadowie oraz zbudowano 5 nowych w Lublinie, Niedrzwicy, Pułankowicach, Polichnie i Zaklikowie. Ale elektryfikacja to nie wszystko. Pasażerowie podróżujący pociągami na tej trasie korzystają m.in. z 20 zmodernizowanych stacji i przystanków, a także dwóch nowych – Stalowa Wola Charzewice i Zaklików Miasto. Perony są dobrze oświetlone, wyposażone w ławki i wiaty. A osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się łatwiejszy dostęp do kolei zapewniają m.in. pochylnie. W ramach inwestycji zmodernizowano także 70 obiektów inżynieryjnych, m.in. mosty na rzekach San i Sanna. Projekt rozszerzono też o budowę Lokalnego Centrum Sterowania, przebudowę nastawni oraz wymianę 12 rozjazdów na stacji Stalowa Wola Rozwadów. Zaś dzięki wymianie 117 km torów i przebudowaniu 75 przejazdów kolejowo-drogowych czas podróży z Lublina do Stalowej Woli skrócił się o ok. 15 minut i wynosi 1 godz. 10 minut dla pociągów dalekobieżnych oraz 1 godz. 40 min dla pociągów regionalnych. Pociągi pasażerskie kursują z prędkością do 120 km/h, a towarowe 80 km/h.Co ważne dzięki zrealizowanym pracom pociągi jeżdżą nie tylko szybciej, ale i ciszej. Wartość modernizacji linii kolejowych 68, 565 na odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów” to 451,4 miliona złotych, z czego dofinansowanie z Programu Operacyjnego Polska Wschodni wyniosło 336,9 miliona.