W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz w związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na chorobę Covid-19 w powiecie mieleckim, gmina Mielec wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu bieżącej pracy Urzędu Gminy oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Wszystkie sprawy załatwiane będą za pośrednictwem: platformy ePUAP, telefonów i poczty elektronicznej. Pełny spis adresów e-mail oraz numerów telefonów dostępny jest na stronie Gminy Mielec.
Korespondencję zaleca się umieszczać w pojemniku umieszczonym przed budynkiem Urzędu Gminy (wejście od strony parkingu) zaś kontakt osobisty w Urzędzie Gminy możliwy jedynie w sprawach pilnych, których nie można załatwić w inny sposób – po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.
Dzięki rozmowie telefonicznej istnieje możliwość uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy korespondencyjnie bądź elektronicznie.
Tomasz Łępa