Urząd Miejski w Mielcu wprowadził zmiany w swoim funkcjonowaniu ze względu na trwającą pandemię koronawirusa. W związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń praca Urzędu Miejskiego w Mielcu ulega ograniczeniu, polegającemu na wyłączeniu z bezpośredniej obsługi interesantów w budynkach Urzędu Miejskiego przy ulicy Żeromskiego 23 i Chopina 2. Przyjęcia interesantów w tych budynkach będą się odbywać wyłącznie po telefonicznym umówieniu spotkania. Inaczej wygląda sprawa w głównym budynku magistratu.
Mówiła Marietta Mateja-Nowak. Ponadto praca urzędników prowadzona jest w systemie rotacyjnym.
Zaleca się załatwianie spraw samodzielnie, bez osób towarzyszących z wyłączeniem przypadków , gdy taka obecność jest konieczna. Mielecki magistrat przypomina o dezynfekcji rąk, konieczności zakrywania ust i nosa oraz zachowaniu dystansu.