Trzy miesiące potrwa przygotowanie strategii promocji Sandomierza.
Przygotuje ją firma 'Synergia’ z Lublina na podstawie pomysłów i sugestii mieszkańców – zwłaszcza branży turystycznej i okołoturystycznej.
Mówi burmistrz Sandomierza Marcin Marzec:
Co będzie celem opracowywanej strategii, mówi Piotr Lutek z firmy 'Synergia’:
Piotrek Lutek podkreśla, że Sandomierz ma duży potencjał:
Jak mówi Piotr Lutek, nie jest ważny tylko pomysł ale jego realizacja:
Piotr Lutek podkreśla, że realizacja pomysłów wymaga wspólnego i długotrwałego zaangażowania:
Sukces strategii – według oceny ekspertów – nie wiąże się tylko z finansami:
Umownymi celami strategii są m.in.: budowanie określonego wizerunku marki Sandomierza, stworzenie trwałych mechanizmów integrujących mieszkańców miasta i regionu, stworzenie mechanizmów wsparcia aktywności społecznej i gospodarczej mieszkańców oraz wykreowanie miasta, jako jakościowego miejsca do życia, rozwoju i turystyki.
Strategia ma być gotowa do końca września.
Joanna Sarwa