Wręczenie nagród miało miejsce w auli Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie podczas konferencji podsumowującej kolejną edycję konkursu. Z rąk prof. SGH dr hab. Hanny Godlewskiej-Majkowskiej, oraz prof. SGH dr hab. Romana Sobieckiego pamiątkowy dyplom odebrał Daniel Kozdęba, Prezydent Miasta Mielca. Patronat nad badaniami objęła Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
(Tomasz Łępa)
Badania przeprowadzone przez SGH opierały się głównie na zbadaniu strony internetowej miasta oraz komunikacji z urzędem przy użyciu poczty elektronicznej. Studenci, którzy wcielili się w role 'tajemniczego inwestora w maju i czerwcu 2014 sprawdzali stronę miejską pod względem między innymi: bezpieczeństwa, wersji anglojęzycznej, dostępności dla osób niedowidzących, łatwości wyszukiwania danych, aktualności danych kontaktowych oraz struktury organizacyjnej, dostępności terenów inwestycyjnych oraz informacji związanych z prowadzeniem działalności na terenie gminy.
Miasto Mielec uzyskało tytuł 'Gminy na 5 w badaniu zorganizowanym przez Studenckie Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Analiz Regionalnych działające przy Instytucie Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej. Jest to już szósta edycja konkursu, który bada jakość obsługi potencjalnych inwestorów przez urzędy gmin. W tym roku studenci warszawskiej uczelni zwrócili się do 656 placówek. W ogólnym rankingu Mielec uplasował się na wysokiej 12 pozycji, a drugiej po Krośnie w województwie podkarpackim. Pierwsze miejsce przypadło gminie Oświęcim, a drugie gminie Toruń. Mówi Krzysztof Urbański, rzecznik urzędu miejskiego w Mielcu.