Nowy most będzie wyposażony w 7-metrową dwupasmową jezdnię. Piesi będą mieli do dyspozycji po obu stronach 1,5-metrowe chodniki oddzielone od jezdni barierkami. Koszt tej inwestycji wyniesie prawie 10mln zł. Droższy będzie wiadukt w Zarzeczu, który powstanie nad linią kolejową szerokotorową tzw. linia hutniczą LHS. Ten, wraz z 700 – metrowym odcinkiem drogi Zarzecze – Szczebrzeszyn, ma kosztować blisko 12mln zł. Na wykonanie całości inwestycji o wartości 22mln zł z czego ponad 18,5mln zł to dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wykonawca ma czas do końca października przyszłego roku.
(Marta Górecka)
Kierowcy muszą się uzbroić w cierpliwość, bo ruch po moście odbywa się wahadłowo, wprowadzona jest sygnalizacja świetlna i obowiązuje zakaz poruszania się pojazdów powyżej 15 ton.
Budowa mostu jest częścią dużej inwestycji, w ramach drogi wojewódzkiej nr 858, o czym przypomniała Ewa Sudoł-Sikora, rzecznik prasowy Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich