Mielec: Zmiany w funkcjonowaniu magistratu.

Data publikacji: Kategoria: Zamieścił: admin

W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Mielca, Urząd Miejski w Mielcu oraz jego jednostki organizacyjne od wtorku aż do odwołania nie będą prowadziły obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.
Interesanci przyjmowani będą wyłącznie w następujących sprawach:
– zgłoszenia urodzenia oraz zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.
(Telefon kontaktowy: 17 787 41 31, adres e-mail: usc@um.mielec.pl)
– oraz wydawanie dowodu osobistego i spraw meldunkowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.
(Dowody osobiste: 17 787 40 56, 17 787 40 57 Sprawy meldunkowe: 17 787 40 55)
Po umówieniu spotkania, wejście interesanta odbywać się będzie głównym wejściem do budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 26 przez upoważnionego pracownika urzędu.

Tomasz Łępa