Mielec: Dla polepszenia komfortu petenta

Data publikacji: Kategoria: , Zamieścił: Iwona Pol

 

Aby polepszyć komfort obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim na czas trwania epidemii koronawirusa uruchomione zostało  Biuro Obsługi Mieszkańca,  a wszystko przy zachowaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa. Strony  obsługiwane są w specjalnie utworzonym na czas epidemii pomieszczeniu, które mieści się na parterze urzędu. Przyjęte rozwiązanie pozwala na płynną realizację zadań, a mieszkańcy mają możliwość załatwiania swoich spraw.

Mówił burmistrz Radomyśla Wielkiego, Józef Rybiński. Mieszkańcy we wszystkich sprawach prowadzonych przez urząd w dalszym ciągu  mogą kontaktować się z pracownikami telefonicznie i mailowo od poniedziałku do piątku lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną oraz za pośrednictwem ePUAP.  Pracownicy Urzędu pracują w dotychczasowych godzinach pracy.

Tomasz Łępa