+48 158 321 321

Radio Leliwa

SŁUCHAJ NAS

  • Region
    • Mielec/Kolbuszowa
    • Sandomierz/Staszów /Opatów
    • Stalowa Wola/Nisko
    • Tarnobrzeg
  • Muzyka
  • Audycje
    • Kevin od kuchni, prosto z Mielca
    • Pod żaglami Leliwy
    • Niedzielne pozdrowienia
  • Reklama
  • Gość radia
  • Zapowiedzi
  • Giełda pracy
  • O nas
    • Radio Leliwa
    • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Radio Leliwa
  • Region
    • Mielec/Kolbuszowa
    • Sandomierz/Staszów /Opatów
    • Stalowa Wola/Nisko
    • Tarnobrzeg
  • Muzyka
  • Audycje
    • Kevin od kuchni, prosto z Mielca
    • Pod żaglami Leliwy
    • Niedzielne pozdrowienia
  • Reklama
  • Gość radia
  • Zapowiedzi
  • Giełda pracy
  • O nas
    • Radio Leliwa
    • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Radio Leliwa
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Strona Główna Archiwum

Mielec: Czy zakończy się to pozytywnie?

2015-11-11
w Archiwum, Wiadomości
Mielec:   Czy  zakończy się to pozytywnie?
0
UDOSTĘPNIEŃ
0
OGLĄDANY
Share on FacebookShare on Twitter

W swoich relacjach klienci wskazywali, że długoterminowe lokaty okazywały się ubezpieczeniem na życie, od którego odstąpienie wiązało się z gigantycznymi kosztami.
O wyjaśnienie tej sprawy poprosiliśmy Artura Neweckiego z Getin Noble Bank S.A., który na przedstawione argumenty odpowiada, iż osobom przekonanym, że podczas oferowania produktu inwestycyjnego zostały wprowadzeni w błąd przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest w sposób indywidualny w oparciu o podpisane przez klienta dokumenty oraz z uwzględnieniem takich czynników jak m.in. obecna sytuacja materialna czy stan zdrowia. W momencie otrzymania pisma od posła do Parlamentu Europejskiego Tomasza Poręby bank podejmie działania w celu wyjaśnienia poruszonych w nim kwestii.
(Tomasz Łępa)
Sprawa dotyczy problemu zawierania umów dotyczących produktów oszczędnościowych w Getin Banku. 'Do mojego biura poselskiego w Mielcu zgłosili się klienci, którzy wskazywali, że zostali wprowadzeni w błąd przez osoby obsługujące mielecką placówkę Getin Banku co do rzeczywistych warunków gromadzenia środków finansowych – przede wszystkim czasu trwania i możliwości ewentualnego odstąpienia od umowy. Wielu z nich zamiast pomnożyć życiowe oszczędności, straciło ich znaczną część' – tłumaczy europoseł Poręba.

Europoseł Tomasz Poręba zwrócił się do Leszka Czarneckiego, przewodniczącego rady nadzorczej Getin Noble Bank z apelem o jak najszybsze zajęcie się sprawą kilkunastu mieszkańców powiatu mieleckiego, którzy czują się oszukani przez jednego z pracowników mieleckiej placówki banku.
'Zaistniała sytuacja szkodzi nie tylko tym klientom, którzy od miesięcy bezskutecznie próbują dochodzić swoich praw, ale również marce jaką jest Getin Bank' – czytamy w liście.

Poprzednia wiadomość

Tarnobrzeg. 11 listopada.

Następna wiadomość

Mielec: Damy radę.

Następna wiadomość
Mielec: Będzie międzynarodowo.

Mielec: Będzie międzynarodowo.

Słuchaj Nas:

Dębica Mielec Stalowa Wola Tarnobrzeg
89,2 MHz 102,4 MHz 93,5 MHz 104,7 MHz

Dębica - 89,2 MHz

Tarnobrzeg - 104,7 MHz

Stalowa Wola - 93,5 MHz

Mielec - 102,4 MHz

Tarnobrzeg
ul. Wyspiańskiego 12/5
39-400 Tarnobrzeg

Mielec
al. Niepodległości 12
39-300 Mielec

Stalowa Wola
al. Jana Pawła II 25
37-450 Stalowa Wola

Sandomierz
ul. Wojska Polskiego 12
27-600 Sandomierz

© 2025 Wszelkie prawa zastrzeżone. Radio Leliwa

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Region
    • Mielec/Dębica/Kolbuszowa
    • Sandomierz/Staszów /Opatów
    • Stalowa Wola/Nisko
    • Tarnobrzeg
  • Muzyka
  • Audycje
    • Kevin od kuchni, prosto z Mielca
    • Pod żaglami Leliwy
    • Niedzielne pozdrowienia
  • Reklama
  • Gość radia
  • Zapowiedzi
  • Giełda pracy
  • O nas
    • Kontakt
    • Radio Leliwa
  • Słuchaj nas

© 2025 Wszelkie prawa zastrzeżone. Radio Leliwa